Nekad KUNGEN | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KUNGEN

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? abdipung

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Jo, min karaktär heter abdi ahmed. jag är före detta DHL anställd innan jag sluta jobba med det, abdi är en skön kille som gillar att köra bil och jobba, abdi är även en kille som gillar pengar. Eftersom abdi älskar pengar leder det till hårt arbete, abdi har även ganska nydligen skaffat en ny fin bil, den är snabb som tusan den bilen, men det är klart att att abdi håller sig till trafikreglerna, han är ju ingen fartdåre som sätter andra till fara i trafiken. abdi är ganska ny till stan, han har skaffat många fina nya vänner som lärt mig ett och annat på hur saker fungerar i stan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär abdi är tekniskt skicklig med bilar, håller en låg profil men är pålitlig när det gäller, och han ger inte upp utan har tålamod och uthållighet för att nå sina mål.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär abdi har svårt att lita på andra, kan tappa kontrollen när han blir frustrerad och agera impulsivt, och han har svårt att be om hjälp, även när det skulle vara bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp rolig rp samt en rp som inte är inom bara min vinst utan allas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel, både i textbaserade format och i spel som FiveM. Jag förstår hur viktigt det är att hålla karaktären konsekvent, skapa intressanta interaktioner med andra spelare och bidra till en levande värld genom att agera i enlighet med karaktärens bakgrund och personligheter. Jag är bra på att anpassa mig till olika scenarion och roller, vilket gör att jag kan bidra till en realistisk och engagerande rollspelsupplevel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska tänka att man själv bara ska vinna utan att alla ska ha en chans

Vad är suntförnuft för dig? att man spelar som att det vore påriktigt asså man krockar ej i 100 utan att få ont

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming – Använd inte information från utanför spelet för att påverka dina beslut i spelet. Powergaming – Tvinga inte andra spelare att göra saker utan deras samtycke eller spela ut för mycket. RDM (Random Deathmatch) – Döda inte andra spelare utan en god anledning eller utan att ha ett rollspelsrelaterat motiv. Respect – Behandla andra spelare med respekt och håll en god ton.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, ser bara fram imot att bidra till er rp server!

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Granskar!

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Nekad skriftlig ansökan! Utveckla dina svar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38