Nekad CS kungen | Temporär Ban Överklagan [Melvin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

CS kungen

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcomunity.com/cskungen/

Ditt Hex-ID eller BanID: 618236

Vad är din discord tagg? cskungen

Vem var det som bannade dig? SD.biggie

Bild på banmeddelande: 4.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag tror att personalen valde att banna mig för att jag gjorde husrån och var beväpnad när jag inte hade svartstämpel.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag och några vänner gjorde husrån jag bröt upp dörren. och så det första jag gjorde var att springa in i ett rum och när jag kommer ut ur rummet så ligger en död polis där jag blir jätte rädd så jag springer allt vad jag har för att fly från brottsplatsen och när jag springer typ 100m från platsen bannar SD.biggie mig

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej bannen är inte felaktig. det var jag som inte hade Krim. jag har fattat att jag behöver Krim nu. och det var fult av mig att inte visa respekt mot servern.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har blivit bannad tidigare för Krim utan Krim. och nu är det tredje gången jag har blivit bannad för Krim utan Krim. Men grejen är att jag har lärt mig att det inte är värt det att inte ha Krim. men så fort jag är tillbaka till staden så kommer jag köpa det.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat varit laglig .eller visat respekt mot servern och förskaffat mig Krim.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Melvin

Helper
Forumpersonal
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
25
Trofépoäng