Nekad CS kungen | Temporär Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

CS kungen

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199640311356/

Ditt Hex-ID eller BanID: 812722

Vad är din discord tagg? CS kungen eller svennish det är nån av dem sorry

Vem var det som bannade dig? user 222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-10 002040.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att personalen valde att banna mig därför att jag dödade nån när jag blev kidnappad. men visste inte att jag inte fick det så sry till den som jag utsatt

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag och några vänner stod och hängde ungefär vid DHL sedan kommer det en våldsam grabb fram till oss. han drar fram en kniv mot oss och frågar vilket gäng vi är med. jag blev rädd och försöker hugga spelaren med kniv. jag missar och spelaren tar mig som gissla. han kör in mig i ett garage och sedan kollar han bort i nån sekund då ser jag chansen att göra spelaren medvetslös som te:x selfdefense

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej bannen är inte felaktig. det var jag som inte kunde reglerna och bröt mot reglerna. jag har haft det tråkigt här hemma hos mig när jag inte har kunnat spela eran fantastiska server. jag har fattat att jag har gjort fel nu! och kommer aldrig göra om det. jag kommer läsa reglerna nu. och sedan när jag inte är bannad längre så kommer jag tänka på vad jag gör.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: innan har jag blivit bannad för Krim utan Krim. men för några dagar sedan löste jag Krim. jag lärde mig att det inte var värt det att vara bannad för det var så himla tråkigt när man inte kunde spela. så jag köpte det. och jag vill också säga att jag är jätte tacksam för att ni inte drog min Krim. tack!

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat tänka på vad jag hade gjort om det hade hänt mig i verkligheten. samt visat respekt mot spelaren och servern.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän!

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Top Bottom