Nekad CS kungen | Permanent Ban Överklagan [Melvin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

CS kungen

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcomunety.comcskungen/

Ditt Hex-ID eller BanID: 618236

Vad är din discord tagg? CS kungen

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? SD.biggie

Bild på banmeddelande: avena ban 3.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att personalen bannade mig för att jag inte hade krim när jag gjorde husrån

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag gjorde hus rån med 2 vänner och det sprang in en polis u huiset jag var i ett rum själv så såg inte vad som hände men då ligger en polis där död så jag blir rädd och springer allt vad jag har och ungefär hundra meter från huset blev jag bannad

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej bannen är inte felaktig. det var jag som inte hade Krim. men har lärt mig att jag måste köpa Krim för att kunna vara olaglig.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: innan har jag blivit bannad för Krim utan Krim . jag gjorde hus rån och rånade folk. men så fort jag kommer kommer jag köpa det så jag kan försätta

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat visa serven respekt och följt reglerna. och inte lottat huset

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? uppfattat

Melvin

Helper
Forumpersonal
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
25
Trofépoäng