Nekad CS kungen | Medlemskap ansökning [Uixo7985]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CS kungen

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? CS kungen

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Noel ahmedson är en blyg kille. han växte upp i en fattig familj där han mamma var alkis och hans pappa slog noel. noels största intressen är yoga och gymnastik. När han gör dem här aktiviteterna så känner han sig lugn och snäll i framtiden vill noel ahmedson bli världens mest hjälpsamma och snällaste personen i världen :)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, aktiv och hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lågt iq ,agrisions problem och ibland är lite sur

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa folk som är nya i staden med att te:x lösa dhl job till dem och skaffa körkort. och bara glida runt och vara trevlig i staden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört i cirka en månad i eran fantastiska server . jag har bara kört eran server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska ta för mycket till sin egen vinst i en händelse

Vad är suntförnuft för dig? att ha bra RP och vara snäll mot folk

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns inte någon som helst tolerans för sexuella trakasirier. att ha respekt mot andra spelare .undvika kränkande ord. undvik smutkastning mot andra spelare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en bra rp are som vill ha medlemskap för att ta min rp till nästa nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom