Intervju CRZY | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CRZY

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: CRZY

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? CRZY

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009

Berätta om din karaktär. Jesper Björk växte upp i en vanlig familj. Hans pappa hade ett snabbmatsföretag och hans mamma jobbade med ekonomi. Hemma var de rätt så bra men Jesper hade alltid svårt att hålla sig i form. Eftersom hans pappa jobbade med snabbmat åt han ganska mycket sånt vilket gjorde att han inte riktigt kunde hålla sig i form . Han älskade innebandy och ville bli riktigt bra men han insåg att hans vikt var ett problem.
När han gick i skolan började han bli mobbad för att vara tjock. Det var tufft och till slut slutade alla hans gamla kompisar att vara med honom. Jesper kände sig ensam men han försökte ändå hålla huvudet uppe.
När han fyllde 18 år kände han att det var dags att flytta hemifrån och försöka börja om. Han ville göra något nytt och inte fortsätta med gamla vanor. Han hade alltid varit intresserad av bilar, så hans plan var att jobba på ett bilföretag i framtiden. Han vill ha en chans att börja på nytt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Rolig, Inte som alla andra karaktärer

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg om folk snackar skit, Blir lätt avundsjuk på andra personer, Snackar för mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig, seriös och bra rp. Jag är aktiv och kommer försöka göra serverns rp så bra som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på flertal seriösa servrar. t.ex Bryggeriet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du hjälper den andra spelaren att vinna istället för att bara tänka på att vinna själv.

Vad är suntförnuft för dig? I rollspel är sunt förnuft att göra val som känns logiska för din karaktär och världen ni spelar i. Det handlar om att vara realistisk och tänka på hur dina handlingar påverkar andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM(Vehicle Deathmatch), RDM(Random Deathmatch), suntförnuft, fear rp (T.ex om en beväpnad man riktar vapen mot en ska man ju inte vara kaxig)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tänker innan jag gör så de ska bli så bra rp som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom