Nekad CRZY | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

CRZY

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: CRZY

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? CRZY

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Björk, Jesper har haft en bra uppväxt hans farsa hade ett företag som gjorde snabbmat, hans morsa jobbade inom ekonomi. Jesper har ett starkt intresse inom innebandy men han kunde inte behålla sin form för att han käkade snabbmat varje dag. Han blev mobbad för att han var så tjock och sen lämnade alla hans kompisar honom sen blev han 18 o ska flytta hemifrån. I framtiden hade han tänkt o jobba på ett bil företag.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll,rolig,slösar pengar mycket

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Adhd,kan inte hantera stress så bra, kan inte köra bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och bra rp, Jag kör inte för makt, jag kör för att skapa bra o roliga scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på flertal seriösa servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man låter den andra personen vinna istället för att försöka vinna själv.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att fatta kloka och logiska beslut baserat på vad som känns rätt och rimligt i en situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, suntförnuft, fear rp, metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tänker innan jag gör så de ska bli så bra rp som möjligt.

Top Bottom