Nekad crime | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crime

Helper
Helper
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: 1392944493258346636 / cxtting

Berätta kortfattat om dig själv: Jag har lång erfarenhet av att äga och driva servrar, bland annat Deepcity tillsammans med Smexy, Nexus, Järnkaminen och flera andra. Jag har god kunskap om både det tekniska och hur man bygger upp en fungerande och rolig servermiljö. Jag är en person som gillar att speca scenarios och se till att regler följs. Jag går även live på Twitch och visar när jag utför staff-arbete, så att tittarna kan få hjälp och insikt i processen.

Tidigare har jag varit staff på Avena, men jag gjorde misstag där som jag lärt mig av. Nu vill jag börja på nytt och visa att jag kan bidra positivt med både erfarenhet och engagemang.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ungefär 7-9 timmar beror på dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 28-Jul-2025

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill vara med och utveckla servern för att säkerställa att den är fri från lallare, regelbrott och onödigt lagg. Mitt mål är att skapa en ännu bättre spelupplevelse där alla följer reglerna och har roligt. För att uppnå detta vill jag bland annat:

- Förhindra OOC-snack i RP-situationer.

- Minska lagg genom att DV:a fordon som står mitt på motorvägen eller inte används, samt fordon som ingen är i närheten av.

- Se till att fler förstår reglerna och därmed minska VDM/RDM.

- Hålla koll på streamers för att motverka streamsniping.

- Övervaka spelare, hantera rapporter och banna de som bryter mot reglerna.

- Sköta banöverklaganden och svara på tickets.

- Hjälpa andra staffmedlemmar i supporten när det behövs.

Servern är redan riktigt bra, men jag vill vara med och göra den ännu bättre och större genom ett starkt och sammansvetsat staffteam. Jag känner redan flera i teamet, vilket gör det lättare att samarbeta och kommunicera, men jag vill även lära känna nya personer och vara aktiv i report, support och tickets.

RP-Ansvarig – Min roll och mitt ansvar
Som RP-ansvarig kommer jag att se till att servern hålls fri från spelare som enbart är inne för att förstöra för andra. Jag kommer att specca, varna eller banna personer som bryter mot reglerna eller förstör spelupplevelsen för andra.

En viktig del av rollen är att se till att spelare följer RP- och trafikregler, till exempel att inte köra i 500 km/h inne i stan, något som tyvärr händer ofta just nu.

Jag söker denna roll eftersom jag tycker det är roligt att specca och hålla ordning på servern. Jag brinner för att skapa en bra spelupplevelse och tar rollen som RP-ansvarig på stort allvar. Jag kommer att arbeta hårt och göra mitt bästa för att bidra till en seriös och trygg miljö på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern fungerar som den ska och att alla spelare följer reglerna.
Det innebär att jag hjälper spelare som har problem, hanterar rapporter, löser konflikter och ser till att alla får en rättvis och rolig spelupplevelse. Jag ska också vara aktiv, visa gott omdöme, och agera professionellt i alla situationer. Som staff representerar jag servern och ska alltid bidra till en trygg, seriös och positiv miljö.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag vill bidra till att skapa en server där alla känner sig välkomna och där RP håller högsta möjliga kvalitet. Mitt mål är att upprätthålla en trygg och trevlig miljö genom att hålla servern fri från lallare och säkerställa att reglerna följs, så att både nya och erfarna spelare kan trivas och utvecklas.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag prioriterar det som är viktigast först och löser en sak i taget. Om flera spelare behöver hjälp samtidigt, försöker jag kommunicera tydligt med alla och se till att ingen känner sig ignorerad. Jag tar inte beslut på impuls utan försöker alltid agera rättvist och professionellt, även under press.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Jobb

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej, Tack.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.