Inaktuell Cozmoo | Medlemskap ansökning [Nasse1337]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cozmoo

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neiar

Vad är ditt discord namn? bb29

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cozmoo Rakson, han är 22 år gammal, han är arbetslös fast han söker för jobb. Han växte upp i staden Avena, När han var liten bodde han på gatan han hade inga pengar, hans intresse är fotboll och basket, hans framtidsplaner är att vara rik och bo i ett hus med sin fru och barn

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han behandlar alla bra och med respekt och är han omtänksam och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg lätt, han har inte så mycket pengar, han gillar inte att jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kommer bidra med bra social krim rp som leder till mycket förhandlingar mellan olika grupper-ja kommer bidra till att hjälpa andra som kanske inte kan detta så bra. men kommer bidra med MYCKET socialrp så folket får ut sin sociala del med

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har stor erfarenhet då ja varit på avena swewave unity unive strömstaden fjällenv1 så kan detta utmärkt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är att du måste tänka så realistiskt som möjligt ( liksom ser du en hoj som står brevid 3 poliser så kan man ju inte liksom ta den för de tar dig direkt och man visar inte sin kriminella sida bara sådär man har låg profil. liksom man ska vara som man är irl ao tänka så med man kan inte bara göra saker för o göra det är inte så de funkar i de riktiga livet jag o suntförnuft är den största regeln i hela fivems historia jag vet och ja kan detta o liksom kommer de ngn o rånar dig så blir man rädd samt de går under fearrp men endå suntförnuft för man ska liksom tänka hur hade ja reagerat i de verkliga jo man blir nervös och reagerar o g

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja det vill jag jag vill bara tilläga att jag kommer föja era regler till prick

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom