Nekad colin123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: colin123

Ditt namn: colin

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: nfl_colinky22

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag spelar runt5-7 timmar per dag eller mer det är det förtsta jag tänker på när jag kommer hem

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? inte jätte länge men har lärt mig väldigt mycket kanske 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 7 tror jag men jag har lärt mig av dessa misstag ska inte ske igen

Varför ansöker du som servervakt på Avena? det är ett intresse jag har haft sen jag kom till staden jag har stor respekt för servervakter och vill bli en av dom för att hjälpa till med att få ett seriösare rp

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt i en RP-server som Avena har som jobb att se till att allt går rätt till de kollar så att spelare följer reglerna inte fuskar eller förstör för andra Om någon gör fel kan de varna, kicka eller banna personen.
De hjälper också spelare som har frågor eller problem, till exempel om någon blir orättvist behandlad eller om det blir bråk mellan spelare Servervakten försöker alltid vara rättvis och ta beslut utan att ta någons sida.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa andra och vill att alla ska ha en bra upplevelse på servern. Jag tycker det är viktigt att det är rättvist och att alla följer reglerna. Jag vill vara med och göra servern bättre och hjälpa till när det behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är när man använder sin makt på fel sätt som servervakt

Korruption är när man hjälper sina vänner fast de gör fel eller ger dem fördelar

Abuse är när man straffar folk utan riktig anledning eller använder kommandon för att förstöra för andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom