Nekad colin123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: colin123

Ditt namn: colin

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: nfl_colinky22

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag spelar runt 4-8 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? inte jätte länge men har lärt mig väldigt mycket kanske 1-3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 7 tror jag men jag har lärt mig av dessa misstag ska inte ske igen

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill bli en servervakt pågrund att jag vill hålla stämmningem bra i avena ,jag vill stoppa problemspelare från att göra dålig rp o bryta mot reglerna,jag vill underlätta staffs o högrauppsättas jobb samt så vill jag försöka maxaa ut rpn hos avena!

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Jag vill ansöka om att bli servervakt på Avena eftersom jag brinner för att skapa och bevara en god stämning på servern. Min uppgift är att se till att alla följer serverns regler och att agera när någon bryter mot dem. Om det handlar om en mindre sak kommer personen få en varning. Vid upprepade regelbrott kommer det att få konsekvenser, beroende på överträdelsens allvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? det är ett stort intresse jag har velat ha sen den dagen jag komm till servern och har stor respekt för alla servervakter sp vill bli en av dom

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption för severvakt kan vara att man utnyttjar sin servervakt på fel sätt som att om man typ ser att sin vän gör ett regelbrott men inte ger straff pga han är hans vän eller ger nån man känner eller nån vön pengar eller vapen typ det är korruption jag behöver behandla alla personer samma iaf de inte är mina vnr eller och typ att jag abusar min servervakt typ att du spam revar dig själv eller i skottscenario du använder noclip i scenarion så du kan vinna de, eller du resar dig själv. Eller använder toggleid så du kan se igenom vägger i skottscenario

Top Bottom