Intagen COL | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

COL

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Användarnamn: COL

Vad heter du? Maxi

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2008

Ange ditt Discordnamn: COL

Berätta kortfattat om dig själv: Jag beskriver mig själv som trevlig, hjälpsam, omtänksam, professionell.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv nästan varje dag i flertal timmar, förrutom när jag har skola och pluggar och sånt men annars kan jag vara rätt så aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ända sen starten.

Varför ansöker du som staff på Avena? Har stött på många lallare, vill få serverns rp bättre och skicka bort alla lallare.

Vad är din uppgift som Staff? Att vara staff innebär att man ska ha en bra ton, ha respekt, vara rättvis och framförallt göra ett bra arbete. Man ska hålla sig till en god rp nivå ingame. Att vara staff innebär även att man ska vara aktiv i support, ingame - Ta reports, specca osv. Detta är uppgiften man har som staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det jag kan bidra med är väldigt mycket grejer, kommer göra mycket staff arbete. Kommer även vara väldigt aktiv och göra så att Avena blir en allmänt bättre server genom att hålla bort frparna. Har mycket erfarenhet och kunskap, samt har jag bra social kompetens. Jag är en allmänt snäll, hjälpsam person som kan ta emot kritik och jag söker och kräver en bra spel upplevelse från alla! Är driven och engagerad till mitt arbete, jag är självgående och sätter tydliga krav på ordning och reda. Jag har noll tolerans mot folk som bryter mot serverns regler. Jag kan ta åt mig kritik, lyssnar och försöker lära mig av dem som sitter högre. Jag har hög respekt för de andra inom staff teamet och är en teamplayer. Jag som staff kommer både kunna va akitv ingame och ta reports, specca osv men även i support. Jag är en mogen, snäll och social person. Inom staff teamet är jag öppen för allt och tar åt mig den uppgift jag blir tilldelad, jag har inga gränser när det gäller staff arbete oavsett hur mycket tid eller kraft det tar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer galant, har inget problem med att hantera det och är van vid det. Men vi säger att alla pratar i mun på varandra och det är hetsigt, då börjar jag att säga att alla ska lugna ner sig, därefter om dem inte lyssnar så server mutar jag dem.. Beror lite på situationen också..

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
+rep vet hur man ska vara göra sitt arbete och vågar ta åtgärder. Kan sitt jobb om han vill.

COL

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Är redo att pausa krimrollen samt förbättra min RP om jag blir staff.

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Välkommen till Teamet!

Status