Godkänd Charlie123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Charlie123

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: Charlie123

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? noxyy_123

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Eriksson och han hade en tuff uppväxt, med strikta föräldrar. William blev mobbad i skolan alltså han hade en tuff tid i skolan och när han fyllde 18 så flyttade han direkt. William blev hemlös och är väldigt intresserad av att jobba som en polis så det är det han kommer försöka söka till. Efter ett par år så blev William intagen till polis studier så han kommer söka till det och förhoppningsvis få ett hem att leva i.

Så detta är och William Eriksson och så här kommer han leva i framtiden i staden Avena alltså bli en polis

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han kommer aldrig i fighter eller trubbel av något slag, han har en bra gärna 🤣och han är ansvarsfull

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ibland kan han bli stressad, han gråter lätt men det kommer han ändra på och ibland är han korkad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med aktivitet, respektfullhet och en bra och rolig upplevelse som en polis, jag kommer aldrig bli bannad för något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, då jag har spelat rollspel i 2 år är jag ganska bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna själv i ett scenario hela tiden så t.ex. om det hade varit en jakt och jag kör ifrån polisen då ska jag rpa på skador ifall jag skulle krascha så att polisen också har kul i just det scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är logiskt tänkande t.ex. om jag skulle köra av från en bro och dött det hade varit sunt förnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= Vehicle Death match RDM=Random Death Match, Social RP, Fear RP, Fail RP, Meta Gaming, Cop baiting åå så vidare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näe det är lungt

Top Bottom