Nekad Charlie Fransen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Charlie Fransen

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Charlie Fransen

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Fransen

Vad är ditt discord namn? charlielarsson392

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Charlie Fransen och gillar bilar det är coola snygga och man kan göra så mycket med dem. Jag är uppväxt på torget med mig själv mina föräldrar lämna mig som ung. Hur jag planerar framtiden är att jag ska kunna försörja min framtida flickvän och göra så att hon har det så bra som möjligt. Jag vill senare då kunna skaffa barn som jag ska göra allt för att det ska kunna känna sig bra. Jag vill även visa att jag inte kommer att lämna de.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är bra som role play, jag är snäll som karaktär och skjutsar de som ska någon stans. Jag hjälper också gärna till.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan ha otur ibland, Jag har blivit stoppad av polisen två gånger och jag har blivit rånad en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög standard då jag rpat i flera år. Jag kommer bidra med långutdragna och välplanerade scenarion där det blir roligt för båda parterna. Jag kommer även se till att standarden hos andra spelare hålls på den nivån som Avena strävar efter genom att tillrättavisa och rapportera till staff ifall grövre regelbrott sker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. Jag har spelat i andra som till exempel unive i 1 månad sen gick jag över till Avena och det var roligare och mer upplevelse. Nu har jag varit på avena i 6 månader. Jag har enligt mig erfarenhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Du ska alltså INTE bara sträva efter att vinna varje scenario utan faktist se till att det blir kul för alla som deltar i det, de ska inte spela någon roll ifall man själv ”förlorar” scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Att inse att världen är världen. att om det händer något så går det inte att spola tillbaks.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, Det har jag. Man får inte VDM Veihcle dethmatch vilket innebär att man inte får använda sitt bil som ett fordon.man. RDM- Random deathmatch du anfalöler oskyldiga spelare. OOC-Out of character du använder din information utanför RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Top Bottom