Nekad Charlie Fransen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Charlie Fransen

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Charlie Fransen

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Fransen

Vad är ditt discord namn? gamingchalle

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Charlie Fransen och som mina framtida planer är att kunna få bättre jobb och försörja min framtid flickvän. Jag är uppväxt på torget och mina intressen är bilar och mopeder det får mig att känna mig glad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är bra som role play, jag är snäll som karaktär och skjutsar de som ska någon stans.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan ha otur ibland, Jag har blivit stoppad av polisen två gånger och jag har blivit rånad en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skicka in olika förslag som jag skulle kunna tro göra avena ett litet steg bättre.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska kunna vinna i alla scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? En viktig sak som bör finnas.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte VDM man får inte bära vapen utan krim.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att ni godtar min ansökan så mina framtida planer går som planerat. Tack

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
Nekad, utveckla mer på samtliga frågor

Top Bottom