Inaktuell Chapz | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Chapz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Chapz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199821336943/

Ditt Hex-ID eller BanID: 856161

Vad är din discord tagg? bigtomte_52164

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz1337

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 205426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte tog upp mina händer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört en moppe innan och två personer började köra efter mig, jag forstatte att köra till körkursen och när jag började den så kom de, de kallade mig för H unge och de bad mig att ta upp mina händer medans jag var inne i kursen jag bad de att vänta och jag vill även inte att de ska svära grovt mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet direkt inte, då kursen täckte min skärm, medans de bad mig att ta upp händerna samt att de kallade mig för h unge så sa de att de skulle slå ner mig om jag inte tog upp händerna. Och snälla kan ni unbanna jag har aldrig blivit bannad, om det var fel av mig så gör jag inte det nästa gång. Men de kallade mig även h unge för att ha tagit deras moppe, jag visste inte om att det var deras, ingen var omkring den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad i servern tidigare, jag har nyligen joinat servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade stoppat när de jagade mig så skulle det kanske ske något annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Top Bottom