Intervju chaps | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

chaps

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: chaps

Vad är ditt discord namn? Chapz

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef i Mekonomen då jag har haft erfarenhet innan och för att jag är ute efter jobb, jag behöver även pengar för att kunna överleva och chef i mekonmen är bra, jag vill också hjälpa personer med deras bilar och inte låta nått slags bil köra förstörd, jag vill bidra till en hållbar och lönsam verksamhet. Samt jobba med det engerade teamet i mekonomen. Jag skulle också vilja utveckla affärsutvecklingen, och ett vällkänt företag i bilbranchen så skulle det vara bra att vara chef/VD inom mekonomen.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som arbetslös för tillfället men kanske får jobb inom sjukvården för att hjälpa liv.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Japp, har varit chef i bland annat Swewave och Rxn som yrke där.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla det genom att stärka mitt team, fokusera på kundservice så att mina kunder alltid blir nöjda genom att förbättra bemötande och kvalitet. Jag kommer också försöka göra bättre rutiner inom mekonmen för bättre flöde, service och lönsamhet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej, jag kör endast i Avena.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är tydlig, lyhörd och bra på att motivera team, jag ser helheten och vet hur man driver lönsamhet och tillväxt.jag brinner för att utveckla både människor och resultat. Jag vill altså ha en bra engagemang.

Hur många bans har du? Jag har inga bans.

Top Bottom