Godkänd Chapz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Chapz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Chapz

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Chapz

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Chaps var en ensam ryttare som dök upp där han behövdes – i översvämmade byar, vid brinnande gränsposter, på ensliga stigar där faror lurade. Han kallades bara "Chaps" efter sina slitna läderbyxor, men ingen visste vad han egentligen hette eller varifrån han kom.

Han talade sällan, men när han gjorde det bar varje ord tyngden av erfarenhet. Med sin trogna häst Smoke och ett gevär han knappast behövde använda, hjälpte han dem som saknade skydd, lagade det som var trasigt och försvann lika tyst som han kommit. Vissa sa att han flydde sitt förflutna, andra att han jagade rättvisa. Själv berättade han aldrig.

Det fanns ett lugn omkring honom – som om världen blev lite tryggare bara av att han var där. Men han stannade aldrig länge. För Chaps var inte ute efter tack eller ära. Han sökte något större, kanske frid, kanske förlåtelse – någonstans bortom horisonten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Chapz var modig, vågade göra saker ingen annan vågade, Respektingivande – Hans tystlåtna närvaro får andra att lyssna och lita på honom. Tålig – Klarar hårda miljöer och fysiska prövningar utan att ge upp.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dålig kommunikatör – Hans tystlåtenhet gör det svårt att samarbeta i grupp. Okänd bakgrund – Eftersom ingen vet var han kommer ifrån, väcker han misstänksamhet. Oförutsägbar – Han dyker upp och försvinner utan förvarning, vilket gör det svårt att lita på hans närvaro i längden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med topp kvalite rp, samt aktivitett

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat i många stora servrar och har varit staff där.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela mot sin/sina moståndares vinst, t.e.x ifall jag går runt och skjuter folk eller vdm så kan det vara kul för mig, men blir det kul på de man gör det på, '' Nej! ''. Man ska alltid rollspela så att sin mostandare får en bra rp upplevelse

Vad är suntförnuft för dig? Man ska tänka logiskt innan man utför sina handligar ig, man ska tänka att sin rp ska man också kunna relatera till irl osv

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. cCOPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig och visar mycket aktivitet ig.

sjödin

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
309
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom