Godkänd cepelinai. | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cepelinai.

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: cepelinai.

Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? cepelinai.

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Rico Moser är uppvuxen i polen tillsammans med sin bror Bertil Moser. Redan som tonåring började han jobba i en bill verkstad, men hamnade snabbt i fel kretsar och dömdes illegal streetracing med sin pappas bil. Efter ett kortare fängelsestraff bestämde han sig för att lämna sitt gamla liv i polen bakom sig med sin brorsa. Tillsammans med Bertil så flyttade han till en ny stad för att börja om.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Han är skicklig mekaniker 2. stresstålig 3. lojal person

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1: Han är temperamentsfull om Bertil 2: misstänksam om folk han träffar 3: Han har svårt att släppa sitt förra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, jag har enfarenhet av rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat många servers förr, och folk säger ibland att jag kan rpa bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vara självisk genom att bara låta dig själv ha kul. Man måste ju låta andra ha kul i ett scenario. t:ex om en polis jagar mig och jag är snabbare än honom, då kan jag råka krascha bilen för att låta om ta tag i men enklare.

Vad är suntförnuft för dig? att folk/ polisspelare använder överdrivet med metaspel, logic osv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jajamän! RDM: att man dödar någon för ingen anledning eller dödar nån bakom ryggen utan ett scenario. VDM: samma som RDM, fast man använder ett fordon istället som typ bil, motor cykel osv. COPBAIT: innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att t:ex Jag driftar runt polisen för att göra de jaga mig. FEARRP: Menas att man ska vara rädd för sitt liv, altså om nån t:ex drar ett vapen på dig så måste du vara rädd, som du är i verkligheten. NLR: att man minns saker som hände precis innan sin karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag gillar den här servern, så jag tänkte ansöka mig för att kunna göra roliga grejer!

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom