Intagen Capri-Sun | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capri-Sun

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Ange ditt födelsedatum: 18 April 2008

Ange ditt Discordnamn: olof2046/Capri-Sun

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Caspian då jag skulle säga att jag alltid försöka utvecklas varje dag och jag försöker att bli en sån bra person som jag kan vara, jag är typ en soft snubbe, blir inte lätt arg, jag har intresse inom dator och fixa problem som jag har med min dator, jag är en väldigt driven person om de är något jag gillar att göra så kommer jag försätta med de en längre tid,

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Kanske 4-5 timmar varje dag behöver såklart rpa lite också

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Kanske 2 månad ungefär

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag känner att ni behöver nya staffs som vet vad dom gör och inte håller på att lalla runt. Jag känner att jag kommer bidra mycket till servern om jag blir staff då. Jag har ungefär 2600 timmar på fivem och jag har skit mycket på just rp och har varit staff mycket så jag kan mina saker och vet hur en staff ska bete sig. Jag vill också att rpn nivån ska bli så bra som möjlig och jag känner att om jag blir staff så kommer jag nog kunna lösa.

Vad är din uppgift som Staff? En staff har några uppgifter enligt mig då de är, Hjälpa folk som behöver en staff t ex support eller om någon skriver /help eller /report så ska jag som staff ta den oh hjälpa spelare, De är också viktigt att en staff är trevlig mot spelarna på servern och inte låta kaxig eller arg på dom för man vill ha ett gott omdöme. Jag har också en uppgift att inte vara partisk i något support ärende jag ska lyssna på båda sidorna låta båda prata om vad som har hänt och jag ska ta ett beslut som är realistisk och absolut inte ta min "väns sida". Jag tycker också en staff uppgift är att specca olika personer på servern och se till så att ingen gör något fel eller liknande för jag vill vara snabb i reports och support för jag vill inte att personerna ska vänta 10 minuter för att få hjälp

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med sköna vibar till staff teamet, snabbare hjälp i support jag är oftast alltid aktiv och jag känner att jag kommer bidra med starkare staff team. Jag kommer också bidra med att folk verkligen få sin hjälp för jag vet själv att de inte är så kul att vänta skit länge för att få hjälp, jag vill att folk som sitter support ska få sin hjälp fort jag vill inte att deras tid ska slösas för dom sitter i support om de är någon som har gjort fel kommer jag såklart vara snabb på de och göra allt i min makt att få folk att känna sig hörda

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar de väldigt bra jag blir inte arg ofta och jag kan ta kritik väldigt bra. Om vi säger ett scenario där de kommer in fett många personer och alla skriver jag skulle server muta alla och jag säger att alla ska vara tysta och att en av parterna ska prata först sen får dom andra prata, jag försöker få så alla kan snacka och säga sin syn vinkel

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Medlemskap

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nej

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
++++rep

lulle.08

Mod
Forumpersonal
Mod
Meddelanden
56
Trofépoäng
8
+rep mogen och lojal spelare som man märker vill det bästa för servern förtjänar definitivt en chans som staff :)

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Vidare!