Godkänd Cappeboy | Medlemskap ansökning ( majko )

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappeboy69

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Cappeboy

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? cappeboy69

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Rubdy Snutts, och är uppväxt på ett fattigt hus i dalarna,Rubdy hade strängda föreldrar och en pappa som sa att Rubdy inte kommer bli något i livet. Rubdy har dyslexi och har svårt att läsa. Bakgrunden är att han var alltid arg på dom som inte var snälla mot Rubdy. rubdy är intresserad i tjejer och sportfordon. Rubdy är intresserad i pengar och kan göra vad som helst för pengar. Rubdys framtidsplaner är att vara rikast is hela stan och visa sin pappa att han hade fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer respektera alla på samma sätt vara snäll hjälpa andra, göra avena roleplay till en bra miljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du låter den andra spelaren vinna för att skapa intressanta berättelser och samarbeten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Copbait= när man försöker få polisen efter sig med mening. RDM randomdeatchmatch = när man slåss istället för att prata sig ur. Metagaming= när man använder information som karaktären inte vet om ex. man pratar med sin kompis på discord och han säger att polisen har tagit honom och jag åker dit utan att min karaktär vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bli medlem så jag kan söka jobb. jag har varit medlem förr men förlora det pga jag var inne i en annan server men jag kommer aldrig gå in på en annan än avena för det är den bästa serven gjord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom