Inaktuell brandten | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

brandten

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: brandten

Vad är ditt namn i verkligheten? Henry

Vad är ditt discord namn? brandten

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Niklas Svensson är en man född 1990 uppväxt med sin lillebror, mor och far. Niklas och hans familj bodde ute på landet i dom norrlänska skogarna och levde ett bra liv där ute inga familjeproblem till en början. När Niklas och hans lillebror blev äldre skiljdes hans föräldrar det var tufft för dom båda men dom gav aldrig upp dom fortsatte att leva vidare med skiljda föräldrar men 5 år senare gick morsan bort i cancer och det slog hårt på bröderna och dom gick terapi det hjälpte en del men sedan dess har Niklas alltid haft en lugn attityd för han tänker på sin mamma varje gång han blir arg, men det kan såklart bli en del stora utbrott ochså.
Niklas planerar bara att jobba inne i staden med något som finner hans intresse och planerar att bygga upp sitt liv på denna server.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snygg, bra på att pussas, snabb

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär arg lätt, lite skägg, små fötter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett roligt RP som innebär vänlighet på servern lyda alla regler på servern, hitta mig kompisar skaffa jobb och vara en allmänt charmig snubbe som bara vill leva livet. Samt så bryter jag inte mot era regler och erbjuder mycket bra social rp och följer suntförnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ungefär 5 tusen timmar på fivem och har spelat fivem sen 2022 och då jag har lärt mig alla regler osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska vinna i alla scenarion utan att din t.ex partner ochså ska få en chans att vinna det pågående scenario göra det roligt för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Det betyder att man ska tänka en extra gång varje gång du t.ex, spränger polis stationen skulle jag gjort det i verkligheten liksom tänka efter det man gör ifall du skulle gjort samma i verkliga livet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming du tex sitter med i en vän i discord och du blir rånad och du säger komm jag blir rånad på (platsen)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju annars blir du automatiskt nekad

Walbi

Välkänd Medlem
Meddelanden
307
Trofépoäng
18
Heter inte samma på dcn kanske godkänd kanske nekad

Top Bottom