Godkänd bosse mörk | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosse mörk

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: bosse mörk

Vad är ditt namn i verkligheten? wilgot

Vad är ditt discord namn? Rustler_WMork

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Bosse Mörk och jag är uppväxt i en familj med mina två syskon och föreldrar. Mina intressen är bilar och sport. Gillar att hjälpa folk och min framtida plan är att bli polis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälpsam, vänlig och intreserad utav att pröva nya saker.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Egoism, osäkerhet, rädslor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra miljö där alla ska ha det trevligt och kunna ha skoj i sina karaktärer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är mycket bra på att skådespela och låtsas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet gör val som leder till att motparten vinner eller får fördel, oftast för att uppnå en långsiktig fördel, manipulera deras beslut, eller för att samarbeta eller hjälpa dem på något sätt.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar om att använda praktisk och realistisk bedömning för att fatta beslut i vardagliga situationer. Det innebär att tänka logiskt, ta hänsyn till erfarenhet och förståelse, och göra val som är rimliga och förnuftiga utifrån omständigheterna. Det är att använda det man vet för att lösa problem eller hantera situationer på ett enkelt och effektivt sätt utan att göra det mer komplicerat än det behöver vara.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming Regel: Använd inte information som du fått utanför spelet (t.ex. från en annan spelare i chatten eller via externa källor) för att påverka ditt agerande i spelet. Exempel: Om du vet att en annan spelare är i en viss byggnad för att du hörde det i Discord, får du inte agera på den informationen om det inte är något din karaktär skulle kunna ha vetat. 2. Powergaming Regel: Tvinga inte andra spelare att göra saker de inte vill eller agera på ett sätt som inte är realistiskt för din karaktär. Exempel: Du får inte säga "Jag skjuter dig i huvudet och du dör" utan att ge den andra spelaren en möjlighet att reagera. Alla handlingar ska vara realistiska och möjliga för den andra spelaren att motverka eller svara på. Dessa regler finns för att säkerställa att alla spelar på ett rättvist och roligt sätt och för att skapa en mer realistisk och engagerande spelupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och ansvarsfull rollspelare som verkligen värdesätter att skapa en realistisk och engagerande upplevelse för både mig själv och andra. Jag förstår vikten av att följa serverns regler, som metagaming och powergaming, och ser alltid till att mina handlingar är i linje med min karaktärs bakgrund och motiv. Jag tycker att rollspel handlar om att samarbeta och bidra till en levande och dynamisk värld, där varje karaktär har sin egen historia och roll. Jag strävar efter att skapa intressanta och realistiska interaktioner, oavsett om det handlar om att bygga relationer, skapa konflikter eller lösa problem på ett trovärdigt sätt. Jag är också öppen för att ta emot feedback och förbättra mina RP-färdigheter, och jag tror på att respektera alla spelare på servern för att skapa en positiv och rolig upplevelse för alla. Sammanfattningsvis, jag ser mig själv som en ansvarsfull och passionerad rollspelare som vill bidra till att göra servern till en ännu bättre och mer engagerande plats för alla.

Xeyz

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom