Godkänd bob6969 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob6969

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: bob6969

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447320912/

Ditt Hex-ID eller BanID: 807492

Vad är din discord tagg? lukas113109

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 010854.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c logga efter jag blev sprayad av en ar på sjukhuset och ville inte bli lootat för all lootar döda kroppar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på sjukhuset sen blev sprayad av en ar och c loggade av rädslan att bli lootat. Jag vet att det var fel men man blir ju lootad hela tiden när man ä död. Och för ja bad om en res efter ja co loggat och sen ljög om hur jag dog som jag vet är fel men det käns inte som nån skulle tro mig att jag blev sprayad av en ar på sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att c logga av rädslan att bli lootat som död och sen bad om res efter och ljög om hur jag dog som jag vet är fel men asså ingen skulle tro på det som hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för c logg innan när en polis sköt mig fast vi hade gisslan och jag c logga då för jag inte visste att vi inte fick ha gisslan vart vi hade den och där av ville inte jag bli va med mina grejer på grund av det men det vissade ju sig att det var vi som hade fel. men det verkar ju fortfarande som jag inte lärt mig min läxa och väljer mina grejer framför mitt krim och att bli bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade istället kunna vänta ut tiden och hamnat på sjukhuset istället för att c logga som död och be om res sen ljuga om hur jag dog

förstår att jag har gjort fel och jag ber om ursäkta för att jag har ljugit om hur jag dog. Och för att förstöra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18