Godkänd bob6969 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

bob6969

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: bob6969

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447320912/

Ditt Hex-ID eller BanID: 563980

Vad är din discord tagg? lukas113109

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-20 010201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 3 vänner skulle ta gisslan för att fri ta en annan vän. Vi visste inte att vi inte fick ta gisslan på polis station för det var svårt att hitta i reglerna och vi var väldigt stressade. Poliserna sköt oss med taser även fast vi hade gisslan och som jag sa vi visste inte att vi inte fixck ha gisslan på polis stationen så jag trodde poliserna gjorde fel så jag c logga för jag inte ville bli av med allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att c logga men som jag berättar på övre raden trodde jag poliserna gjorde fel å jag ville inte bli av med allt jag har i onödan. Jag har också lärt mig min läxa nu att aldrig c logga även om jag tror nån gör fel för jag vet inte kanske inte mer en dom om reglerna även om jag tror det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men det var innan jag hade krim och medlemsskap. och jag kommer inte ihåg bvad det var för banns med som sakt är det här min första ban sen jag fick krim och medlemsskap

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt på att jag inte visste helt säkert att vi fick göra vad vi gjorde. Och inte c loggat bara för jag trodde att nån annan gjorde fel även fast dom inte gjorde fel. Och att inte bara tänka på mina saker och accepterat att jag kan bli av med mina saker.

på frågan nedan om jag har läst reglerna jag har läst dom flera gånger sen jag fick krim och medlems skap men jag kunde inte hitta det om fritagnings reglerna. Jag vet att det är mitt ansvar att hitta dom reglerna men jag kunde verkligen intte hitta det jag kollade både krim servern och vanliga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Top Bottom