Nekad bob6969 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob6969

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: bob6969

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447320912/

Ditt Hex-ID eller BanID: 555457

Vad är din discord tagg? bukasbeng123

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? user

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-12 163856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag vdmad typ 10 pers loota typ 10 dödad kroppar och rdmad typ 30 pers med en glock45

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt jätte många alla jag såg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban då jag råka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan ä jätte duktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för det var jätte kul att skjuta alla jag såg specielt franky huzzy han sköt jag 2 gånger hans dc tagg ä helthemsk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mmm kanske kan inte tänka men om ni vill unbanna mig så ä det bra för jag kan skjuta franky huzzy igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom