Nekad blarren | Chef-jobb ansökan Lorenzo

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blarren

Helper
Helper
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: blarren

Vad är ditt discord namn? sussy_floyd

Vilken arbetsplats ansöker du till? Bengts Mc

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på Bengts Mc för att just nu är den inte jätte aktiv alls så att jag söker dit för att kunna ändra på det. jag vill bli chef så jag kan prata med dem anställda se ifall dem är värd att ha kvar på yrket eller om dem bara tar lön men jobbar inte och sedan kommer jag ta muntliga intervjuer med folk och anställa dem som jag har tillit på att dem jobbar och att dem sköter arbetet på ett snyggt och trevligt sätt. jag vill bli chef på ett jobb för att det är ett bra sätt att kunna uppleva och hjälpa till med en bra social rp, och för att jag vill inte ha en kriminell karaktär så då måste man arbeta för och tjäna pengar så jag vill bli chef här för jag vett att jag kan göra firman till den bästa.

Vad rollspelar du som för tillfället? Medlem, är fd polis

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja, på penguin roleplay v1 så var jag chef för "Mc Firman" som det hette då så jag har full koll på hur yrket fungerar och går till, jag började yrket då som provarbetare och byggde mig upp till biträdande som tog lång tid men sedan när chefen som var där sen innan blev bannad tog jag över sj chefs rollen och styrde runt på firman men jag har varit chef på nästan alla ställen bara på olika servrar sen innan så jag har full koll hur man vet vem man ska anställa, vem som arbetar och vem som bara är där för pengar och festar ist, jag vet hur man lär ut till arbetarna hur dem ska behandla kunderna på bästa sätt och att dem lär sig det viktigaste " kunden har alltid rätt" så dem inte står och tjafsar så vi får ett dåligt rykte

Hur kommer du att utveckla arbetet? det är förklarat på dem två andra rutorna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej, tog en paus av fivem efter lovet för att plugga upp betygen men nu är jag tillbaka aktiv

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att just jag är mogen nog att kunna hantera en chefs roll på en lite större server än dem vanliga, jag ser till så rätt folk anställs och att firman kommer hållas öppet nästan hela tiden det är många folk inne på servern, jag ser till så dem som ska jobba på firman ska kunna vara mogen och kunna ta hand om bråk, jag bör vara chef på bengts just för att jag är den person som har koll på företag efterssom jag håller på med det väldigt ofta på fritiden så jag har full koll på hur man gör bra marknadsföring och hur man behandlar kunder på bästa sätt

Hur många bans har du? inga på denna server

Lorenzo1

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
Tyvärr så är Bengts MC Inte öppen just nu.

Men du kan gå ifrån chefs listan om du är sugen på nåt annat jobb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom