Nekad blarren | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blarren

Helper
Helper
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: blarren

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? sussy_floyd

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag kände att jag vill kunna hjälp till med att vara medlemskaps ansvarig så att jag får en uppgift att hålla koll på, samt att jag kan hjälpa till med att vi får in fler antal spelare in på servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag är rätt så erfaren inom straffarbete och har ägd servrar innan så vet jag vilken typ av spelare man vill få in på servern, jag har ganska enkelt att kunna skilja på ”lallare” och ”seriösa” spelare som ansöker så om jag antar att det kommer bli problem med den här personen på servern så kommer jag ställa lite mer detaljerade frågor för att se hur hen hanterar dem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter alla med respekt oavsett hur dem beter sig mot mig eller om deras ansökningar är ”dåliga” så är jag alltid den bra personen som ser till att avena får ett gott rykte genom att alltid vara trevlig och öppna fram andra tillfällen till dem nekade så alla får en chans

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag skulle vilja bidra med att vara den trevliga medlemmen på servern som bidrar med ett roligt och socialt rp, och samt bidra med att rp ska bli på en nivå så den är så rolig så att man inte behöver lalla för att kunna ha kul att spela.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att för att man ska få bli medlem så håller man sig lojal till servern, man har koll på dem regler som finns, jag tycker det är viktigt att man sätter upp ett mål för sin karaktär så man har en grund att börja spela ifrån, och att man är mogen och inte bidrar till fattigt rollspel

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att se till så jag är aktiv i forumet regelbundet så när det kommer in ansökningar så tar jag en paus från rollspelande och gör staffarbete för att utöka spelarmängden

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Nyss blivit stagg på servern igår och håller mig aktiv på servern på morgon och kväll men de lite då och då

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Liverpool fan, kom ihåg det när du läser den här ansökan!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Status