Nekad Blanco_128 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Blanco_128

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Blanco_128

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? blanco

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liban saine, han kommer från gambia och kom till avena 2003 då han är född 2000. Libans uppväxt har varit lite dålig hans farsa dog innan han var 6 år gammal och det tog riktigt hårt på liban å han inte kunde hålla fokus i skolan. Libans största intresse är fordon och kläder mycket stil med honom. Liban och hans mamma växte upp i bagarmossen i stockholm. Han kan bli väldigt känslig ibland när det kommer till hans far, han hoppas på att bli en bil mekaniker i framtiden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, rolig och unik

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite känslosam, adhd och lite kaxig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan och kommer bidra med en unik rp som inte många vill hålla sig till folk vill spela för att skjuta osv, inte så för mig tänker mest på att leva in i spelet så mycket som går. jag kommer hoppa support om det är nån som gör fel och det är tråkigt att folk vill förstöra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har en erfarenhet inom rp har rpat så länge jag minns tillomed när jag va lite va det mycket rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte alltid tänka att man själv ska vinna hela tiden alla ska ha lika kul och kunna vinna i scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? att göra saker som jag hade kunna gjort i verkligheten och inte göra dumma saker som inte ses som rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM dödar eller slår annan spelare utan anledning, VDM är att man använder fordonet som ett vapen, METAGAMINGA är att du tar information från tex: dc eller stream

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket kreaktiva tankar för scenarion. tack

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
nekad utveckla mer på samtliga frågor, vänligen gör en ny ansökan om 24h!

Top Bottom