Godkänd blackdicoball | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Valentino

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
6
Användarnamn: blackdicoball

Länk till din steam profil: blackdiscoball

Ditt Hex-ID eller BanID: 283966

Vad är din discord tagg? blackdiscoball

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-24 142921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv tror jag att staff kanske bannade mig för att de bara såg när jag puttade ut någon ur bilen, utan att veta hela historien. De ville säkert förebygga bråk och konflikter, och ibland är reglerna väldigt strikta mot slagsmål, även om det handlar om självförsvar. De kan också ha fått rapporter från flera håll och valt att banna mig snabbt för att undvika mer problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hoppade jag in i en bil utan att veta att det var en gängbil. När jag råkade putta ut en person ur bilen blev han otrevlig mot mig, och efter det puttade jag ut honom eftersom han var otrevlig. Då började han slå mig, och jag försvarade mig själv. Jag hoppade snabbt ur bilen när jag insåg att det var en gängbil. Trots att jag försvarade mig blev jag bannad, medan den som slog mig och deras vän som var våldsam mot mig inte fick några konsekvenser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig eftersom jag inte startade bråket eller var aggressiv från början. Jag hoppade in i bilen utan att veta att det var en gängbil, och när personen blev otrevlig mot mig försvarade jag mig bara när han började slå mig. Jag hoppade också snabbt ur bilen när jag insåg vad det var för situation. Trots detta blev jag bannad, medan den som slog mig och deras vän som var våldsam mot mig inte fick några konsekvenser. Därför tycker jag att bannen var orättvis och felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tidigare, men de flesta av mina bans har varit felaktiga eftersom jag ofta har blivit misstolkad eller drabbats av situationer där jag inte gjort något fel. Jag försöker alltid lära mig av situationerna, men när bannen är orättvisa är det svårt att göra det. Jag hoppas att ni kan se över mitt fall noggrant eftersom jag vill kunna spela och delta utan att bli straffad för något jag inte har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår att det är svårt i en så stressig och oväntad situation, men om jag hade gjort något annorlunda hade jag kanske undvikit att hoppa in i bilen utan att veta vilka som var där från början. Jag kunde också försökt att inte svara på den otrevliga attityden utan istället försökt lugna ner situationen eller snabbt lämna platsen. Men när jag blev attackerad försvarade jag mig eftersom jag kände mig hotad. Jag hoppas att ni kan förstå att det inte var meningen att skapa bråk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att jag måste vänta på min tur och att ni har era rutiner, men jag vill bara säga att jag verkligen saknar att spela på servern. Det här har fått mig att tänka efter ordentligt, och jag hoppas få en chans att visa att jag kan göra bättre ifrån mig framöver.

Top Bottom