Nekad Bigdeuce | Chef-jobb ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigdeuce

Mod
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Vad är ditt discord namn? Bigdeuce

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC Styling

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag gillar billar och tycker att det är kul och bra rp på sc, Har efaren het som ägare av moore club men natt klubb var inte riktigt min grej och det är mycket mer ansvar på moore. Jag är mer den person som vill ge andra chansen det är därför jag vill bli vd på sc så jag kan ta in rätt personer och maxa rp ännu mer. Hade varit än fördel att ha mig på sc för är staff och kan va många lallare vid sc ibland som vdm bannade än senast där igår.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jag som kriminell och gör staff arbete.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Har som sagt ägt moore club. Har också varit rikspolis chef på diamond än annan server så det sitter i blodet att ta ansvar och styra upp äger ju också mitt egna gäng.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Bättre rp ta in mer seriösa engagerade arbetare och få sc att rulla 24/7. Maxa rp nivå där.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är passionerad vill se att det går bra för ett företag som man äger såklart man vill ju ge dom sitt bästa, sen gillar jag billar och har efarenhet inom sc med alla motorer och v12, v8 systemet och sen äger min farfar en bilverkstad.

Hur många bans har du? Inga 0

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng