Intagen Bigdeuce | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigdeuce

Mod
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2007

Ange ditt Discordnamn: Bigdeuceee

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter John jag är 18 år eller aa fyller 18 om 2 veckor. På min fritid spelar jag mycket Golf och jävligt mycket fivem. Går i gymnasiet och pluggar samhäll. Jag skulle säga att jag är en väldigt genuin och omtänksam grabb håller mig alltid lugn och beter mig moget. Jag gillar att spela fivem väldigt mycket särskilt med vänner. Jag gillar verkligen att spela fivem och har spelat det sedans 2020 då jag har tidgare spelat på flera andra servrar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Under sommar lovet har jag varit aktiv 12:00 ända till 04:00 på natten tiden kan variera beroende på när jag lägger mig och sånt, men annars under vardagen när skolan början skulle jag säga att jag är aktiv mellan 16:00-00:00. Sen kommer jag vara extra aktiv under sommaren. Dom enda dagarna jag kommer vara borta är 4-8 augusti.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag älskar att hjälpa till särskilt på denna server då jag har spelat här ganska länge och sett den utvecklats något enormt och jag tycker det är riktigt kul att se. Jag vill att servern ska kunna växa och få ett bra rykte så jag vill hjälpa till med allas problem. Jag har dessutom tidigare återgärder som helper, medlemskap ansvarig och servervakt. Så vet hur allt fungerar. Jag blev tydligen demotad för att jag var iväg på semester några dagar. Så jag ansöker för att jag tycker jag förtjänar en till chans. Jag tycker jag är en bra fit som staff då jag är lite äldre och jag känner mig bekväm att ta återgärder när det behövs. Jag vill kunna få spelarna att känna sig trygga och ha en rolig tid när dom rp:ar så man slipper med folk som förstör och lallar. Jag är mer redo än förra gången och om jag får en chans igen kommer jag ta ännu mer supports, reports, specca, ansökningar o.s.v. Jag är väldigt investerad i rp:n överlag och vill förbättra den så mycket det går. Jag är väldigt seriös och tar denna roll väldigt seriöst och är super aktiv och är redo för att hjälp till!

Vad är din uppgift som Staff? Att finnas där för andra och hjälpa dom med deras problem. Se till så all rp genomförs bra och inga regelbrott sker d.v.s sitta och specca mycket är väldigt viktigt. Det underlättar och då man kan se vilka som tar det seriöst och vilka som är lallare. Jag får absolut inte som staff ta mina vänners ärende då det är partisk och det får man absolut inte vara i ett support ärende. Påtal och support det är viktigt att man är aktiv där och tar folks ärende och hjälper till och underlättar för andra staffs. Annan viktigt grej är att absolut inte begå korruption eller abuse och absolut inte ge mina vänner några fördelar eller kicka dom jag känner för. Väldigt viktig att vara neutral så att säga. Sen är det väldigt viktigt som staff att föregå med gott exempel hjälpa andra lösa konflikter och vara redo på att ta återgärder när det behövs. Hjälpa folk med frågor oavsett om det är om spelet, discorden eller kanske forumet. Sen har man ju mer uppgifter Support och ticket service, krim ansvarig, medlemskap ansvarig, servervakt ansvarig o.s.v finns flera uppgifter man har att välja mellan där man såkklart ska vara extra investerad och hjälpa till.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer göra det jag tidigare gjort som helper d.v.s specca ingame kolla så inga regelbrott sker, ta support hjälpa folk med problem underlätta för mina andra staffs, ta reports ingame, ta ansökningar som ansvarig o.s.v. Vara aktiv som bara den ännu mer än vad jag varit tidigare. Föregå med gott exempel och hjälpa till dom som är behöver hjälp och dom som kanske är lite nyare till rp. Jag kommer se till så alla regler följs och bidra med att servern får ett bättre rykte och bättre rp. Jag kommer bidra med att jag tar denna uppgift som helper väldigt seriös och inte abuse den.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn så inte situationen eskalerar. Så länge man själv är lugn och pratar lugnt så kommer energin att spridas om inte får man låta partierna prata en och en i ett support möte. Det kan bli hetsig i support men då får man be dom att lugna ner sig eller mutea en och låta dom prata en åt gången. Det är super viktig att tänka klart så man begår rätt beslut och att man inte stressar upp sig själv. Hellre att ta t.ex ett support möte långsamt om det blir stressigt så alla blir nöjda och blir behandlade rättvist.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Support

TD.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
++rep riktigt mogen och skön grabb, förtjänar verkligen staff

𝐿𝓊𝓃𝒹𝑔𝓇𝑒𝓃

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
+++ rep han var bästa staffen han borde få tillbaka den han var den ända som hjälpte mig med ärenden liksom han borde få admin men healper funkar till en början!

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
+++Aktiv skön o mogen

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
+++rep W kille borde få tillbaka sin staff!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38