Nekad Berra67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Sylo

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Användarnamn: Berra67

Ditt namn: Bertil

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2025

Ditt Discordnamn: uylo_ig

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: ungefär 6-9 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? några månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har blivit bannad 37 gånger med det var bara när jag var kriminell o lallare men nu är jag en seriös kriminell och lallar inte runt.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag ansöker till servervakt på avena för därför att jag vill vara med och göra skillnad på servern och kunna göra så att alla får en tryggare plats, och skicka folk som bryter mot regler. jag har rpat på denna server i några månade nu och jag vill visa att jag verkligen visa att jag passar som en servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakt har som uppgift att stoppa alla regelbrott som händer tex som lalla på torget eller vdma folk som väldigt ofta händer på kvällen och jag tycker att ni borde välja mig eftersom jag är en väldigt glad och possitiv människa som vill hjälpa andra med att stoppa dom som gör fel

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa till staffsen med sina jobb så att dom inte behöver göra allt jobb själv men som sagt jag letar också efter en större utmaning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption
är när någon t.ex utnyttjar sin makt för att kunna få fördelar eller egen vinning. Tex om jag säger ”ge mig glocken annars får du ban” de räknas som korruption och är helt oacceptabelt.

Abuse
Är när missbrukar sin makt eller behandlar någon illa, tex att du hotar nån eller behandlar någon orättvist. Ett exempel är ifall jag bannar någon bara för att jag förlorade mot hen i spelet. Det är abuse eftersom jag använde min makt på ett orättvist sätt!

Top Bottom