Nekad Berra67 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sylo

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Bertil Blom

Ange ditt födelsedatum: 31 December 2010

Ange ditt Discordnamn: sylo

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en ung tånåring som gillar att vara ute på fritiden och tillexempel spela fotboll eller vara med kompisar samt spela på denna server. jag gillar oxå att bada med mina vänner på fritiden. jag går fortfarande i skolan och jobbar inte men som person är jag väldigt mogen social empatisk och väldigt trevlig som person.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2-3 månader ungefär

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff till avena för att jag vill vara en del av gänget som hjälper andra och ser till att alla är trygga, jag älskar också att hjälpa folk eftersom man får en bra känsla i kroppen efter man har hjälpt en annan person med att svara på frågor. men då känns det också bra att man tillhör något bra liksom. En person som kan hjälpa en nybörjare så lär man och hjälper till i support. jag ansöker också för att jag är redo att ta nästa steget i mitt RP. Det ser ju också väldigt roligt ut att vara staff vilket gör det ännu bättre! eftersom jag älskar att hjälpa till.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till så att alla håller sig till reglerna och hjälper folk som har klipp när någon annan gör ett regelbrott. det är också väldigt viktigt att hålla ihop community så att inget spårar ur. Ifall jag jag är krimansvarig så kommer jag hjälpa till med krim senarion iallafall det blit krångligt med alla regler.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med en seriös, bra och en rättvis rp bedömning där alla blir behandlade lika! Men jag är också väldigt bra att kommunicera med folk på rätt sätt. Jag kommer också bidra med trevlig och förståelse till dom jag pratar med men om dom inte fattar när jag förklarar något för dom så försöker jag förklara bättre så dom förstår. Och jag kommer alltid ha en bra ton till dom som jag pratar med. Men jag kommer alltid lyssna på vad han/hon har och säga så ingen känner sig utanför eller så dom inte känner så dom inte har hunnit prata.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att jag tar 3 djupa andetag och låter båda sidor prata till punkt och sen så kan vi prata om vad som har hänt och till sist komma fram till ett beslut

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Jag vill helst inte jobba inom support eller jobbansvarig men jag är öppen för allt!

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.