Nekad benji dyrby | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benji dyrby

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benji298

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter benji dyrby kommer Sverige men hans mamma är ifrån Finland och hans pappa är ifrån Sverige. hans föräldrar bor i malorca för att de är svinn rika för att de äger ett företag som heter dyrbys bygg som de har fått miljoner på, men benji han har inte fått någonting av det för hans föreldrar gillar inte honom, men de gillar bara Maximilian hans bror som är yngre än han så benjamin får bo i mallorca får pengar när han vill och han är jävligt bortskämd. Men benji han bryr sig inte om det han går sin egen väg för att bli miljoner och bevisa för hans föreldrar att han är någonting iallafall. men han har nästan inga känslor men han blir nästan aldrig arg eller ledsen. Men han kan bli lite sur om man talar om hans mormor.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig,trovärdig,lojal,rolig,ärlig och hjälpsam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Eftersom han nästan aldrig visar känslor kan han ha svårt att knyta nära relationer eller förstå andra människor riktigt väl. 2. På grund av sin familjesituation och erfarenhet kan han ha problem med att öppna sig och lita på människor, vilket kan göra honom ensam. 3. Hans starka vilja att lyckas på egen hand kan göra att han har svårt att ta emot hjälp eller se andras perspektiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det kan bli roligare om benji träffar kompisar för då kan man göra roligare grejer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på väldigt många servarar och har många timmar på avena. avena är den bästa servern jag varit på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar alltså om att inte bara försöka vinna själv, utan också att göra spelet rättvist och roligt genom att ge motståndarna en chans att vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Det är ju att man ska agera på ett klokt och rimligt sätt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet att prata OOC i spelet. All kommunikation om servern eller Discord ska ske i lokal OOC-chatten. Död och New Life Rule (NLR): Om din karaktär dör gäller en 12-timmarsregel innan du får spela på den igen. Vid självmord eller fullständig avrättning ska karaktären tas bort permanent. Halv-OOC: Att använda uttryck som "sandstorm" eller "blåa appen" för att referera till OOC-situationer är inte tillåtet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill gärna samarbeta med andra spelare för att bygga upp ett företag kanske jag vill gärna samarbeta med andra spelare för att bygga upp ett företag kanske

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38