Nekad benji dyrby | Medlemskap ansökning [llluddeee]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benji dyrby

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benji298

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2000

Berätta om din karaktär. han hade det ganska tufft när han va liten. Mamman drog tidigt, Pappan drack mycket o va inte direkt närvarande. bodde lite här o där, ibland hos släktingar, ibland nåt hem. aldrig riktigt haft ett hem som kändes som hans. han lärde sig tidigt att man får klara sig själv. intressen:
han har ett litet bilintresse. inte så att han meckar så ofta, men han gillar att läsa om dom, kolla videor o styla dem, mest gammla Bmw/volvo tycker dom e fina på nåt sätt typ hela känslan av dem. annars en väldigt avslappnad person

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig,trovärdig och lojal

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär någonpedant,impulsiv och väldigt dålig med pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med e jag kan bidra med väldigt schysst och mycket realistiskt rp där jag håller mig till en bra karkatär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på väldigt många servarar och har många timmar på avena

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder typ att man inte alltid ska försöka vinna själv hela tiden. Ibland kan man låta den andra sidan vinna lite för att göra spelet roligare och mer verkligt. Det handlar om att va schysst och inte bara tänka på sig själv, utan låta historien flyta på så alla som är med kan ha kul och få en bra upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Du ska tänka logiskt och rättvisst du ska göra så att alla kommer att trivas

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = innebär att du använder din bil som ett mördar vapen. POWERGAMING= innebär att du tar information utanför servern och använder det till din vinst Fearrp= det betyder att du är rädd om ditt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej skulle inte säga det men kan utveckla om det behövs

llluddeee

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Utveckla
Allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom