Godkänd Benjamin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Benjamin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Benjamin

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? royalguards0000

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Smith han är född I Monaco men har bott I Sverige hela hans liv han är 28 år gammal, han gillar att ibland fiska eller bara vara ute i naturen. Därför han har flyttat hit från Göteborg, är för han vill starta en ny karriär han tänker sig Polis men det kan ändras såklart. Han är inte rädd för något speciellt förutom små kryp. Han har redan en vän i staden oskarrakso7 eller Stank01 (vet inte hans RP namn). Han levde hela sitt liv I Göteborg och jobbade på ett litet Företag där. Han gillar att laga mat spela Tv-spel, kolla på nyheterna och kaffe. Han gick Försäljnings programmet när han gick I gymnasiet, Han är snäll, rolig och hjälpsam. Därför han vill bli Polis är för att han älskar att hjälpa folk,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kanske ansöker som staff och då kan jag göra så att alla följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte ska vinna varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear RP är en bra regel och det är om någon riktar ett vapen mot dig ska du inte springa iväg bara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, På en server som heter 24k jag testade den och den var kul, men nu ville jag ha en ny så jag bara följde efter Sivo.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? N/A

Top Bottom