Godkänd Bambonio | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bambonio

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bambonio

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? .bambonio

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Gallego och har spansk bakgrund Han har tidigare förflutet i andra Städer där han oftast varit kriminell men också varit polis. Men i denna staden Vill Antonio Bli medborgare för att hitta nya vänner och utforska nya städer och områden. Antonio har tyvärr ingen familj som han vet om eftersom han är bortadopterad och uppfostrad på barnhem hela sitt liv. Han har suttit inne en gång för grovt rån, han satt i 6 år. Efter tiden han suttit inne så har han haft det svårt att få jobb men han lyckades ta ett jobb som städerska. Efter det har han endast levt på städar lönen i en liten etta. Han brukar gå ut på helgerna också med sina vänner och festa. Ibland kan det hända också att Antonio tar några små jobb av sina vänner som tillexempel leverera vissa produkter (droger) som han kan sälja för att tjäna en extra slant. Det var allt om Antonio en schysst och trevlig man som gör sitt bästa för att överleva. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Vänlighet och sprida goda gärningar. försöka att bli sjukvårdare nån gång under min tid på servern och hjälpa så många som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att båda parterna ska ha kul och fortsätta med scenariot även fast den ena parten förlorar och måste acceptera det. Och fortsätta spela med. Man hjälper liksom till lite för att man vet redan att man har förlorat så om man till exempel har en pistol mot sig så ska man göra exakt som personen säger och inget annat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag. Några exempel är RDM Random death match det innebär att du till exempel går fram till en person dödar helt utan anledning och drar där ifrån. VDM Vehicle death match Det innebär att du använder ditt fordon som ett vapen för att döda någon alltså att du kör över en person med flit för att fly från ett scenario eller bara vill döda personen. Powergaming innebär att om du till exmepel är i en biljakt och du har polisen efter dig och så kanske du kör av en bro med mening för att fly och sen när du landar fortsätter du köra istället för att spela med och roleplaya skadorna som du hade fått i verkligheten om det skulle hända.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem sen många år men har dock tagit en rejäl paus nyss men vill börja igen. har förmodligen runt 1.5k till 2k timmar på det så ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

majko

Head-Mod
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
du är vidare för munlig intervju! du har 48 timmar på dig lycka till!

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
342
Trofépoäng
18
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom