Nekad BakeAll | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BakeAll

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000013fa965f0

Vad är din discord tagg? BakeAll

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? Xyz

Bild på banmeddelande: 390EC780-6702-4783-812A-C3FF0D81A225.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag riktade också börja han skrika och han körde som icke polis så tyckte det var konstigt så blev det lite konstigt hoppas 1 ny chans.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag åkte runt med mina vänner i civil polis och sedan så började vi dsynca in oss i bilen sen körde jag så sa han att han skulle skjuta mig och sen då riktade jag ur bilen och det var dumt sen bara frös jag och kunde inte göra något så då relogga jag m,ed då vart jag bannad.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Äkta det var inte meningen hoppas 1 chans.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: aldrig första gången

Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte riktat och bara kört vidare

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Du är aldrig mer välkommen till servern!

Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom