Nekad Arvid69 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid69

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arrebarre6

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy , han är född 2002, Billy kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt under täcket medan han kunde höra sin fulla pappa slå och skrika på hans mamma. När Billy var 14 år förstod han verkligen allvaret i detta problem, hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om sin fars beteende, mamma hade inte ett jobb och behövde pengar från Billys pappa. Billy var nu 25, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb, Billy var kriminell, han började sin kriminella resa genom att sälja droger. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade Billy och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lugnt. Billy och hans mor hade lämnat sin far i Sverige, där Billy föddes. Men sen, hände något, något som skulle ändra hela Billy liv. Hans mamma blev skjuten. Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona. Utan sin mor hade inte Billy något lust med livet, och började knarka. Han fick besked om att hans mamma inte skulle överleva. Nu blev Billy arg, han kände att alla i staden var anledningen till hans mor död. Men till slut insåg han att livet är så och han började plugga till polis och förstod alla problem han har gjort. Och idag vill han jobba som polis men väntar på besked för att jobba som polis. Idag är Billy en duktig människa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Målmedveten, strävan efter ett bättre liv, positiv inställning till livet.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Trauma, tystlåten och humörsvängningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet då jag har spelat sen 2021 så jag har väldigt mycket erfarenhet i kriminell rpn så då kommer jag bidra med förbättrad kriminell rpande och bättre social rp, jag kan även bidra med mycket roliga scenarion inom vanliga rpn och också i krim rpn, jag kan även bidra med unika scenarion samt jag kan reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat unive i 3 år, samt över 2000 timmar på fivem enbart rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör något som hjälper den andra sidan att vinna eller få fördel. Det kan vara för att lura dem, få något tillbaka senare, eller påverka spelet på ett smart sätt.

Vad är suntförnuft för dig? När man tänker efter innan man gör ett beslut, man använder sig av logiskt tänkande för att förhindra en försämrad rp och regelbrott.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - dödar någon utan giltig grund, pwg - rpar inte på skador och spelar enbart för makt, Mega gaming - tar information ooc till ic.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de va allt för mig

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38