Nekad arminkhzz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arminkhzz

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Reza

Vad är ditt discord namn? toxic.321

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Armin Larsson det har är uppväxt i eskilstuna och nu har han flyttat hit han gillar blonda tjejer AKA Snowbunnyis hane bli arg lätt men han är väldigt snäll och älskar att hälpa folk i framtiden vill han ha ett bra jobb som han kan ha sina drömm billar och en bra tjej

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Socialt skicklig Respektfull och självsäker Charmig och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan vara lite för självsäker Svarar segt på meddelanden Har svårt att visa känslor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativa scenarion Jag bidrar med unika idéer och hjälper till att skapa spännande situationer, t.ex. rån, affärsdrama eller oväntade vändningar.

Realistiskt rollspel Jag spelar min karaktär seriöst, följer reglerna och håller mig in character hela tiden.

Samarbete och dynamik Jag bygger relationer med andra karaktärer, skapar drama, vänskap, rivalitet osv – så att RP:n känns levande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel inom flera olika RP-servrar, framför allt i GTA FiveM. Jag har spelat både som civil, polis och kriminell karaktär, och jag har lärt mig att hålla mig in character, följa RP-regler och skapa engagerande scenarion med andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och anpassa mig till situationer som händer spontant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid fokuserar på att själv vinna varje scenario, utan att man även låter andra få sin stund i RP:t. Jag tycker det handlar om att göra rollspelandet mer realistiskt och roligt för alla inblandade.

Till exempel om jag blir jagad av polisen – istället för att alltid försöka fly eller skjuta mig ur det, kan jag låta min karaktär åka fast om det passar in i storyn. Det skapar bättre scener, mer utveckling och gör att fler får en bra RP-upplevelse. Jag spelar alltså inte bara för mig själv, utan för att helheten ska bli bra.

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar sunt förnuft om att göra val som är rimliga och logiska både i spelet och i verkliga situationer. Det betyder att man tänker på konsekvenserna av sina handlingar, följer reglerna, och agerar på ett sätt som gör RP:t roligt och rättvist för alla.
Det handlar också om att ha respekt för andra spelare, vara schysst och inte göra något som förstör för andra eller bryter mot serverns regler. Sunt förnuft är alltså att bidra till en bra och trovärdig spelmiljö.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch): Det är förbjudet att döda eller attackera andra spelare utan en rimlig och trovärdig anledning i rollspelet. VDM (Vehicle Deathmatch): Man får inte använda fordon för att skada eller döda andra utan giltig anledning i spelet. Metagaming: Det är inte tillåtet att använda information som din karaktär inte har, till exempel information från Discord eller utanför spelet. Combat Logging: Du får inte logga ut för att undvika en pågående situation som ett bråk eller en jakt. Sunt förnuft: Använd sunt förnuft i spelet och agera på ett rimligt och respektfullt sätt så att alla får en bra upplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad och tycker det är viktigt att bidra till en positiv och rolig spelupplevelse för alla på servern. Jag är van vid att hålla mig in character och respektera både regler och andra spelare. Jag gillar att skapa intressanta och realistiska scenarion tillsammans med andra, och jag försöker alltid spela för helheten och inte bara för min egen vinning. Dessutom är jag öppen för att utveckla min karaktär och anpassa mig efter serverns RP-stil.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Nekad,
Anledning: AI, du får ansöka igen om 24h!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38