Godkänd Arian Naeini | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arian Naeini

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arian Naeini

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Naeini

Vad är ditt discord namn? "#ApPeL?jUicE#"

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2025

Berätta om din karaktär. Kalle Kronberg var en modig och rättvis polis som alltid satte sitt hjärta i sitt arbete. En kall vintermorgon fick han ett larm om en inbrottstjuv som rörde sig i ett bostadsområde. Kalle var snabb att reagera och körde snabbt till platsen, där han såg skuggor röra sig i ett hus. Med ett lugnt sinne och stor försiktighet närmade han sig byggnaden.

När han närmade sig såg han att tjuven var fast i ett hörn. Kalle visste att han inte skulle använda onödigt våld, så han pratade lugnt med tjuven och fick honom att förstå att det inte fanns någon väg ut – det var dags att ge upp. Tjuven lade ner sitt vapen och erkände sitt brott.

Kalle Kronberg var en polis som inte bara jagade brottslingar utan också förstod att rättvisa handlar om mer än att sätta fast folk. Han trodde på att lösa konflikter med förståelse, och hans agerande gjorde honom till en hjälte bland sina kollegor och i lokalsamhället.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, trevlig, sprider mycket kärlek

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ful, ekonomiska problem, deprimerad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag skulle vara en del av en serverns rollspel (RP), skulle jag kunna bidra med flera saker, beroende på min karaktär och den roll jag får.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört RP innan och ser fram emot att köra på denna servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet och aktivt gör val eller handlingar som gynnar den andra parten snarare än en själv. Det kan vara en strategi som används för att uppnå ett specifikt mål, skapa en fördel i framtiden eller påverka dynamiken i en situation.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig innebär en förmåga att fatta praktiska och rationella beslut baserade på grundläggande förståelse, erfarenhet och logik. Det handlar om att använda en enkel och realistisk bedömning av situationer utan att komplicera saker för mycket.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch), COPBAIT, METAGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är en trevlig person som kommer vara inne mycket och spela. Men kommer även spela bra RP. en att jag också tar saker och ting seriöst

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd. Välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom