Nekad Arian Naeini | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arian Naeini

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arian Naeini

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Naeini

Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 2008

Ange ditt Discordnamn: bigdaddy0020 / "#ApPeL?jUicE#"

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Arian jag är 16 år och har lirat på Avena länge. Har mycket kunskap och talang inom just staff, jag vet hur jag agerar och beter mig i stressiga lägen i support.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 5-6 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag är en omtänksam person men också väldigt trevlig, men att jag även kan hjälpa Avena till en bättre RP med att få bort folk som inte kan bete sig.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till att få en så bra RP och så rolig RP som möjligt på just Avena. Ja men att ta reports och hjälpa folk i support men även också att ta ärenden i support när folk kommer in med klipps osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som sagt kommer jag att bidra med en trevlig energi och stämning i staff teamet. Men att jag även kommer göra normalt staff jobb alltså att ta reports, ta folk i support, och se till att AVena får en så bra RP som möjligt. Sedan se till att avena ska få ett bra rykte om sig och vad jag menar med det är att få bort folk som fail RPar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kan börja med att höra bådas parter så jag får höra bådas sida av scenariot/situationen. Sedan tar jag och ber en annan staff om dom kan hoppa in i support med mig och ta ärendet med någon så man inte är själv. Då det är lättare att ta beslut om man e två !!!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom