Godkänd AntonBajen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
18
Användarnamn: AntonBajen

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? mrnotna242

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Axel är en helt vanlig 21-åring som nyligen flyttat till staden Avena. Han jobbar som förare på DHL ett okej jobb. Han växte upp med skilda föräldrar, men hade ändå en rätt stabil uppväxt. Han flyttade til lAvena för ca 5 månader sedan och nu vill starta om på nytt.
På fritiden gilalr han att spela fotboll och kolla på fotboll. HAn hejar på Hammarby då hans pappa har jobbat som SLO där. Han kolla även mycket på hockey, annars gilalr han att vara med vänenr och umgås med familj när han har tid, han tar livet som det kommer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 fördelar med min karaktär är att han är glad som gör att han kan få fler vänenr som diggar honom. Rolig, han drar mycket skämt och sådant. Sen är han inte så rädd för att vara social endast i vissa sammanhang. Så han pratar mycekt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han ahr ganska grov ADHD som kan påvärka hans konsentrations förmåga när det kommer till att skriva eller lyssna på andra. Axel är väldigt konflikträdd efter han uppväst med skilda föräldrar, han hålelr sig helst bort från bråk. Och sist så har han en ganska låg självkänsla som har koppling med ADHD:n i vissa sammanhang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag komemr bidra med en rolig men mycket social RP på servern, men framförallt en seriös RP på servern. Kommer vara aktiv väldigt mycekt näst intill varje dag. Har kört nu under helgen och diggar servern. Så rolig, social och Seriös RP som en aktiv spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! JAg har kört på ett flertal servrar. Om jag ska ta de största så är det nog. Velo RP (med WL) Förorten RP (Med WL) Unive RP (utan WL. Och lite mindre då så är de några claner med bara 300-500 medlemmar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dett innebär att man inte bara ska RP:a på sin egen "vinst" i RP. Att man låta motparten "vinna" ett scenario. MAn ska spela realistiskt för bege parter, så att de b.l.a ska vara roligt för båda perterna att man inte bara ska "vinna" hela tiden då de liksom inte riktigt är så IRL. Ex om man gör ett affärs rån så ska du rpa så att din motpartner alltså den andra t.e.x polisen också har roligt i scenariot så det inte bara blir ett scenario för dig utan det ska vara lika roligt för alla i scenariot oavsett kriminell eller polis.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är stuntförnuft att man tänker så som man skulel gjort IRL. Att man inte går på ett MC gäng helt själv, inte så logiskt eller att amn kör i 800 KM/h in i alla. Man ska tänka så som det skulle vara IRL, skulle jag verkligen göra så här? Kändes detta så realistiskt? osv. Man ska alltid tänka med en hög Realism när det kommer till Roleplay.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming- Att man inte kör i 200 KM/h in i en väg och sen säger "Kände inget" Får man en blackout IG då ska typ RP:a att man svimmar. VDM- Att man inte tar en bil och kör på någon helt utan anledning. RDM- Att man dödar någon helt utan anledning.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj, bara att jag har tidigare erfarnheter inom RP och kan tillbringa det till denna också. Hoppas jag bli Godkänd!!

Quizy1337

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
60
Trofépoäng
8
Läser

Quizy1337

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
60
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom