Godkänd Anton98 | Medlemskap ansökning [Pergusonrose]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Anton98

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonstenstrom13

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter Tomas björk och som liten hade jag det tufft för att jag va med i ett kriminellt gäng och gjorde massa saker för dem och så blev jag skjuten men överlevde som tur va och nu idag så är jag 25 år gammal och vill jobba som polis eller sjukvårdare för om jag är polis så vill jag stoppa kriminella gäng och som sjukvårdare så vill jag hjälpa folk som behöver hjälp.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, respektfull, hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt stressad, svårt att säga nej, svårt att lära sig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP hjälpa AVENA att växa ännu mer och hjälpa servern och staffsen om jag ser nån t.ex bryta mot AVENAS regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag 3 år+

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sig själv utan låter även motståndaren ha bra och roliga scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? snutförnuft för mig är att man ska göra allting i spelet som hade gjort det i verkligheten som ett exempel vi säger att jag har en pistol mot mig i spelet då hade jag ju inte börjat slås, dra upp vapen osv utan jag hade ju gjort de dom sagt och lyssnat eftersom jag hade ju varit skit rädd irl om jag hade en pistol mot huvudet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: innebär att man ej får döda utan en bokomliggande anledning. NLR: innebär att man ifall man skulle avlida i ett scenario så ska man ej komma ihåg något från scenariot. COPBAIT: innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. COMBATLOGGING: innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern. FEARRP: innebär att man ska värna om sitt liv. METAGAMING: innebär att man använder sig av information man fått utanför spelet. VDM: innebär att man använder sitt fordon som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror att jag fick med allt.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Pergusonrose

Medlem
Meddelanden
38
Trofépoäng
6
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Top Bottom