Annanas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Annanas

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? annanas_er_gott

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskapsansvarig för jag gillar att välkomna folk och hålla lite ordning. ja har hjälpt nya medlemmar förut, svarat på frågor och sett till att kanaler inte blir röriga. Jag är rätt så lugn när det blir tjafs och försöker alltid lösa det på ett bra och schysst sätt. ja vill gärna se till att introduktionen för nya är tydlig och att infon för nya alltid är uppdaterad så att folk hittar rätt och trivs här.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är bra på att hålla ordning och ta hand om folk. Jag gillar att välkomna nya, svara på frågor och se till att allt flyter på i kanalerna jag kan kolla och hantera i. jag är lugn även när det blir bråk och försöker alltid lösa saker på ett schysst och rättvist sätt. jag vill också bidra till att nya känner sig hemma på servern och att alla trivs och vara sig själva här

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemöta andra med respekt och tålamod osv om man håller med dem eller inte. Lyssna först prata sen. Va trevlig även om man är stressad eller arg och försöka förstå den andras perspektiv. Behandla folk som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill att Avena ska vara ett ställe där man känner sig välkommen direkt. där nya snabbt hittar rätt och gamla medlemmar fortfarande känner sig uppskattade. Jag vill bidra med en bra stämning, hjälpa varandra och se till att det känns tryggt och roligt att hänga här. För jag älskar avena och då ska jag göra allt för att andra också ska det!

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att medlemmar på Avena borde vara respektfulla mot varandra följa alla reglerna och försöka bidra med en sån bra stämning som det går. Det är också viktigt att man hjälper nya medlemmar när man väl kan som till exempel, hjälpa hitta kanaler osv så alla kan hänga och ha kul.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskapsansvarig skulle jag ha ansvar för att nya medlemmar känner sig välkomna och snabbt hittar rätt. jag skulle se till att informationen jag ger ut är tydlig att folk får hjälp när de behöver det och att stämningen i communityt håller sig bra. kortare sagt så vill jag se till att alla trivs och att Avena är en plats

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag spelar ca 5-10h per dag, säkert mera än 10h men vet inte riktigt, jag är tillgänglig på discord dag in och dag ut, men ingame kanske 8h+ säkert beror på vad för dag det är och vad jag har planerat den dan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit både staff och medlemskap ansvarig på andra serverar. Tack för mig

Top Bottom