Inaktuell Annanas | Ansökan som Forum-Mod [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Annanas

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? annans_er_gott

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill hjälpa till så mycket jag kan, ser ibland saker som inte är på rätt plats och vill då gärna rätta till det. Jag vill ha de snyggt och organiserat, Jag kan följa regler och är ansvarsfull. Jag kan hantera konflikter på ett bra och smidigt sätt, och sist men inte mins så vill jag hjälpa och utveckla inom communityt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det tycker jag då man kan hitta nått om man letar efter det, som t. ex en medlemskap ansökan. Att lägga en tråd i rätt kategori sparar man mycket tid med tanke på skillnaden om man inte hade lagt den nånstans eller i fel då måste man kolla överallt och hålla på.

Får en ansökan vara kopierad? Nej det får den inte, eftersom att om jag hade kopierat en hel ansökan och ej svarat på frågorna med mina egna svar har jag ingen koll på vad jag skrivit om nån skulle fråga. Man har ingen koll på vad man svarat på och frågorna ni ställer kan hjälpa till inom arbetet. Dessutom kan man till och med bli opålitlig för andra medlemmar och staffs till andra, nästa eller samma lika ansökan.

Är det något med forumarbetet som du tycker kan förbättras eller ändras? Nej det tycker jag inte, systemet ni har ser snyggt och bra ut, funkar också väldigt bra och jag hittar allt jag letar efter. Bra gjort

Hur skulle forumet se ut om du fick utforma det helt efter dina önskemål? Alltså jag hade nog gjort som er fixat kategorier där man lägger trådar. Sen kanske ett chatt system där alla kan skriva med alla som en "General chatt" Som på discord är man kan få hjälp att hitta eller bara snacka.

Hur ser din aktivitetet ut: Jag är aktiv väldigt ofta från 3-10h+ Om dagen beror på vad jag har planerat inför dagen. men nästa hela tiden iaf 24/7 på forumet och discord för de kan jag ha på mobilen

Har du som mål att bli en del av Avena's staff team i framtiden? Ja

Tycker du att forumet i nuläget ser bra ut? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej då tack för mig!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Man kan tyvärr inte vara Forum Mod medan man är staff.

Tråd låst & flyttad till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom