Godkänd Amadeo barduli | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amadeo barduli

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Amadeo barduli

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle Kullberg

Vad är ditt discord namn? Edge Olle

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Lenny Lennartson är en 24-årig man med en stark passion för allt som rör motorer. Han är en utåtriktad och omtänksam person som älskar att vara social och träffa nya människor. Trots sin glada och vänliga natur, har Lenny en bakgrund han sällan talar om. Han växte upp i ett hem präglat av våld, droger och alkoholproblem, vilket fick honom att tillbringa större delen av sin barndom hos sin farbror, en mekaniker som Lenny såg som en fadersfigur. och sin ända familj Lenny gjorde bra av sig och jobba mycket med sin farbror tills det som inte fick händ hände vid 17 års ålder så gick hans farbror bort i en stor bilolycka som gjorde så att Lenny lämnades utan hem och familj Lenny hamnade snart där efter i foster hem då sos inte tyckte hans biologiska föräldrar var stabila nog att ta hand om han dock så fort Lenny blev 18 år lämnade han foster hemmet och hamnade på gatorna och fastnade där i flera år framåt Lenny klarade sig bra på gatorna då han inte kände behovet av alkohol och droger då han inte ville sluta som sina biologiska föräldrar han kämpar dag för dag för att någon gång kunna göra sin farbror stolt och kunna stå på sina egna ben igen Lenny hoppas att söka jobb och vänskaper som följer hans intressen med fordon. och hans långsiktiga dröm om att någon gång öppna en egen verkstad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är hög RP roliga scenarion bra RP erfarenheter och en trevlig och vänlig karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? enligt mig så menas detta med att alla i scenariot ska ha lika stor skans att avslutas i framgång för båda parterna som är inblandade i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM döda eller slå/skada andra spelare utan tidigare scenario eller anledning. VDM köra på/över andra spelare utan anledning för att döda eller utföra skada på mot partnern. Fear RP att man inte värnar om sitt liv vid eventuella scenarion där ditt liv kan vara inom dödlig fara.Cop Baiting att köra runt/sladda krocka in i poliser för att aktivera en biljakt eller jaga uppmärksamhet av poliser. Power gaming att inte Rollspela skadad efter eventuella olyckor i trafik eller fall från höga höjder.Meta Gaming att använda komunikations appar och andra saker för att kommunicera om saker som händer i spelet eventuellt ge information vart du ligger död eller ge information om vart andra spelare befinner sig. Sunt Förnuft den absolut viktigaste regelen i Rollspel som inebär lågiskt tänkande att man kanske inte tar en bil och kör tvers ut för ett berg bara för att det går snabbare eller man kanske inte går upp till en polis och viftar ett vapen bara för att visa att du finns där

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har spelat på ganska många olika serverar och några av dessa är grossen byggden BKRP svewave unive echo Royal mm

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har mycket erfarenheter inom rollspel på både små servrar och 18+ servrar jag tar mycket ansvar för mitt roll spelande och försöker alltid leda mina scenarion till bästa kvalitet möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom