Nekad alwadi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alwadi

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: alwadi

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin9606

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Al Wadi, han är en nykommen invandrare som kom till staden igår. Han är uppväxt i kongo där han jobbade som barn för att ha råd att komma till sverige där han drömmer om att öppna en kiosk i en tunnelbana någonstans på söder. Förutom det så älskar han golf och har ett passionerat hat för polisen sen dom tog hans golfklubba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med scenarion som inte bara innebär skjuta eller likande sånt, kan rollspela alla karaktärer från kriminell till butiksägare eller skidåkningsinstruktör. Erfarenheten från andra servrar där jag kört som olika roller gör så att jag har mycket att erbjuda denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar i ett scenario som man inte vinner, t.ex. om polisen jagar dig så kan du välja att stanna även om du förlorar på det för att bidra till mer realistisk och rolig rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått, Fearrp till exempel innebär att man inte värnar om sitt liv (inte är rädd), Powergaming betyder att du spelar på ett orealistiskt sätt för egen vinning, exemepl kraschar med bilen men fortsätter köra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som tidigare sagt har spelat ett par servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom