Godkänd Alvin1212 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin1212

Medlem
Meddelanden
54
Trofépoäng
8
Användarnamn: Alvin1212

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290343266/

Ditt Hex-ID eller BanID: 736740

Vad är din discord tagg? Min discord tag är alle363.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? De va Enzo

Bild på banmeddelande: vDIZU0tMTY4kE7_O0oaJrg.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag var med i ett secnario och vi skottade mot ett annat gäng då hade dom gömt sig att när vi kom och då hoppade jag och några mer ut ur helikoptwern ocvh skullr skotta men då fick dom mig så jag dog och då tänkte inte jag på vad jag gjorde så jag gjorde f8 quit och vet inte varför och 5 minuter senare så kommer jag in och ber om ress så dom gjorde rätt val och jag gjorde mycket fel att clogga och sen be om ress jag förstår varför ni valde att banna mig och att drog min krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i mitt gäng hade tatt över secnen och chillade lite där sen tog camorran över fabriken då åker vi dit och ska sncka men då börjar dom skotta mot oss när vi hade varit där i 1 minut och inte snackat me dom vi väntade lite dåå hoppade jag ut och sprang lite och då blir jag skottad och då clogga jag och tänkte inte vad jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig ban på något sätt för jag c logga i ett secnarion och kommer in 5 min efter och ber om ress jag gjorde fel. Jag spelade lite för powergaming 2 för jag hade köpt krim case dan innan och vill inte tappa 160 på en sak för innan de secnarioty hade jag slösat alla mina pengar på ap och mp7 som någon lottade från min stash bil så de va inte felaktig jag gjorde fel med powergamint 2 och att jag clogga och ber om ress 5 min efter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit felaktiga vissa men min brosha har kört på mitt fivem konto då belv han bannad offta och men varenda som jag har gjort så gjorde jag fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låta polisen ta mig bara och även att jag donerade dan innan 160 x 2 hadse jag köpt och då fick jag den jag skulle bara ligga där oc låta polisen ta mig och spela för motpatren att dom dödade mig och då ska polisen ta mig så jag gjorde fel och jag skulle bara kunna ligga kvar och lå¨ta polisen ta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status